Notice: Undefined variable: content in /usr/home/escolapublicaelspinetons.cat/web/wp-content/themes/pinetons/functions.php on line 255

Quina infància

Per una idea d'infant

Per una idea d’infant ric en la cruïlla del possible, que està en el present i que transforma el present en futur. Per una idea d’infant actiu, guiat, en l’experiència, per una extraordinària mena de curiositat que es vesteix de desig i de plaer.

Per una idea d’infant fort, que desestima que la pròpia identitat sigui canviada com la de l’adult per oferir-la, en canvi, en els jocs de cooperació. Per una idea d’infant sociable, capaç de trobar-se i enfrontar-se amb els altres nens i nenes per a construir nous punts de vista i nous coneixements.

Per una idea d’infant competent, artesà de la pròpia experiència i del propi saber a prop de l’adult i amb l’adult.

Per una idea d’infants curiós, que aprèn a conèixer i entendre no perquè renunciï, sino perquè mai deixa d’obrir-se a sorprendre’s i meravellar-se.

Aldo Fortunati, Mestre i pedagog italià

Mapa web

Escola Pública Els Pinetons 2017, Tots els drets reservats. Veure condicions d'ús